Nie masz produktów w koszyku.

Suma: 0,00 zł

ZADZWOŃ DO NAS: (22) 588 55 33
LUB
ZOSTAW SWÓJ NUMER, A MY ODDZWONIMY:

NASZ ZESPÓŁ JEST DO TWOJEJ DYSPOZYCJI
PN-PT OD 09:00 DO 17:00!

  • Doradzamy w doborze i sposobie użycia
  • Pomagamy w zakupach i reklamacjach
  • Chętnie wysłuchamy opinii i wskazówek, by zakupy u nas były jeszcze prostsze i przyjemniejsze

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA:

1. CO MOGĘ ZNALEŹĆ W LABORATORIUM PANI DOMU?

Jesteśmy specjalistą w zakresie środków do utrzymywania szerokorozumianej czystości. Szczególnie troskliwie dobieramy najlepsze produkty do prania i sprzątania, przeszukując dla Ciebie rynki Europy Zachodniej.

Znajdziesz u nas m.in. szeroką ofertę proszków, kapsułek, żeli i płynów do prania, płyny do płukania, środki i narzędzia do sprzątania, odświeżacze i saszetki zapachowe oraz duży wybór mydeł, a także żele pod prysznic, szampony i kosmetyki.

Staramy się wprowadzać najskuteczniejsze i najbardziej innowacyjne produkty z rynku. Aktywne piany sprzątające za Ciebie, chusteczki pozwalające prać razem różnokolorowe tkaniny, płyn tworzący plamoodporną powierzchnię na szybie Twojego prysznica czy też podróżny odplamiacz w pisaku do stosowania na sucho – to tylko kilka z dostępnych u nas rewelacyjnych produktów! Zobacz więcej innowacji >>

Wiele naszych produktów to koncentraty o znacznie wyższej niż standardowa wydajności. Poszukujemy produktów skutecznych, ale także przyjaznych dla środowiska i człowieka, dlatego wciąż poszerzamy ofertę środków opartych na naturalnych składnikach.

2. CZY W OFERCIE LABORATORIUM PANI DOMU SĄ TYLKO ORYGINALNE IMPORTOWANE PRODUKTY ?

Około 98% naszej oferty to oryginalne produkty przeznaczone na rynki Europy Zachodniej. Pozostała część pochodzi od polskich producentów, ponieważ są lepsze jakościowo od ich zachodnich konkurentów.

Cała nasza oferta jest dobierana pod względem jakości i ceny. Poszukujemy najlepszych jakościowo środków w dostępnych i rozsądnych cenach. Wybieramy to, co najlepsze dla naszych klientów, opierając się na ich opiniach i doświadczeniach.

3. Z JAKICH KRAJÓW POCHODZĄ PRODUKTY DOSTĘPNE W LABORATORIUM PANI DOMU?

Większość oferty z kategorii pranie i płukanie to oryginalne niemieckie produkty (tzw. „oryginalna chemia z Niemiec”), wyprodukowane i przeznaczone do sprzedaży na rynku niemieckim. Posiadamy również produkty przeznaczone na rynek brytyjski, francuski, portugalski, włoski i szwedzki. Posiadamy oraz sukcesywnie rozszerzamy ofertę wysokojakościowych środków produkcji polskiej.

4. CZY W LABORATORIUM PANI DOMU ZNAJDUJĄ SIĘ TE SAME PRODUKTY CO NA BAZARACH Z NIEMIECKĄ CHEMIĄ?

Nie potrafimy jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie, choć nasi klienci często je nam zadają.

Jako sieć pracujemy ze sprawdzonymi dostawcami i dzięki temu możemy gwarantować dostępność oraz oryginalność produktów oferowanych u nas w sprzedaży.

Sprowadzamy produkty z wielu krajów Europy Zachodniej – posiadamy chemię z Niemiec, ale także szerokie portfolio brytyjskich środków czystości marek Astonish i Green Shield, francuskie produkty ekologiczne i hipoalergiczne marki l’Arbre Vert, a także europejskie bestsellery jak włoski odtłuszczacz Dasty, szwedzkie produkty z mikrofibry marki SMART Microfibra i wiele innych.

1. JAK KUPOWAĆ PRZEZ TELEFON?

To proste! Wystarczy przesłać do nas swój numer telefonu poprzez formularz na stronie, a jeden z naszych Opiekunów Klienta skontaktuje się z Tobą i poprowadzi przez proces zakupu. Możesz również zadzwonić do nas pod numer +48 (22) 588 55 33.

Wybór produktów i zamówienie dokonują się telefonicznie. Przygotowana przesyłka trafia pod wskazany adres w wybranym przez Ciebie terminie, a płatności dokonujesz przy odbiorze, po sprawdzeniu zgodności z Twoim zamówieniem.

2. KIM JEST OPIEKUN KLIENTA?

Opiekun Klienta to przede wszystkim Twój osobisty doradca, który posiada ogromną wiedzę na temat środków do prania i sprzątania. Potrafi wskazać najlepszy produkt, który poradzi sobie z Twoim problemem oraz spełni Twoje oczekiwania.

Twój Opiekun obsługuje osobiście każde Twoje zamówienie oraz dba o Twoją satysfakcję. Możesz zwrócić się do niego z każdą sprawą i pytaniem dotyczących naszej oferty oraz Twoich zakupów.

3. CZY OPIEKUN KLIENTA JEST PRZYPISANY DO MNIE NA STAŁE?

Tak, Twój Opiekun będzie z Tobą przy każdym kolejnym zamówieniu. Oczywiście jeżeli z jakichkolwiek powodów zdecydujesz się na zmianę swojego Opiekuna, istnieje taka możliwość, choć jeszcze do tej pory nigdy nie mieliśmy takiej prośby 

4. CZY OFERTA ZAKUPÓW PRZEZ TELEFON JEST TAKA SAMA JAK OFERTA W INTERNECIE?

Oferta w sprzedaży telefonicznej jest szersza o wiele produktów z każdej kategorii.

Dodatkowo tylko kupując przez telefon nasi klienci mają szansę brać udział w panelach testowych nowych produktów. Biorąc udział w takim panelu otrzymują możliwość spróbowania w pierwszej kolejności naszych nowości. Na podstawie opinii naszych klientów z panelów testowych będziemy decydowali o wprowadzeniu produktów do stałej oferty.

5. DLACZEGO ZAKUPY PRZEZ TELEFON SĄ DROŻSZE?

Każdy klient jest dla nas ważny, jednak to właśnie kupujący przez telefon są naszymi klienta VIP. Dlatego przypisujemy im osobistych Opiekunów oraz pozostajemy z nimi w najściślejszym kontakcie, stawiając szczególny nacisk na najwyższy poziom obsługi, by różnica była zdecydowanie odczuwalna przez naszego klienta.

Kupując przez telefon zyskujesz znacznie więcej niż tylko produkty – dzięki doradztwu masz gwarancję, że kupujesz dokładnie to, czego potrzebujesz. Ponadto oszczędzasz czas oraz unikasz wydatków związanych z nietrafionymi zakupami.

Wszystko to dzięki opiece i dbałości o Twoją satysfakcję ze strony naszych Opiekunów. Płacisz więc za produkty oraz usługę, które docenisz i z której nie będziesz umiał zrezygnować.

6. CZY POZA KOSZTEM PRODUKTÓW I PRZESYŁKI NALICZANE SĄ DODATKOWE OPŁATY?

Absolutnie nie! Opiekun informuje Cię telefonicznie o kosztach produktów oraz wartości całego zamówienia wraz z ewentualnymi kosztami dostawy. Potwierdzona przez Ciebie wartość zamówienia będzie wartością do zapłaty przy odbiorze.

Wszelkie niezamówione produkty znajdujące się w przesyłce są prezentami od nas dla Ciebie i nie wiążą się z dodatkową opłatą.

7. JAKIE FORMY PŁATNOŚCI I DOSTAWY SĄ DOSTĘPNE PRZY ZAKUPACH PRZEZ TELEFON?

Zakupy telefoniczne rozliczane są poprzez płatność gotówką przy odbiorze lub przedpłatę realizowaną przelewem bankowym.

Zazwyczaj przesyłka jest dostarczana przez kuriera. Korzystamy z usług dwóch przewoźników: InPost oraz DPD. Istnieje również możliwość odbioru osobistego produktów w naszej siedzibie w Warszawie przy ul. św. Odrowąża 15.

8. CZY W ZAKUPACH PRZEZ TELEFON DOSTAWA JEST DARMOWA?

Każde zamówienie o wartości powyżej 220,00 zł jest dostarczane bez dodatkowych kosztów za przesyłkę. Przy zamówieniu o niższej wartości doliczana jest dopłata za przesyłkę w wysokości 19,00 zł.

9. CZY MOGĘ ZREZYGNOWAĆ Z ZAKUPIONEJ PRZEZ TELEFON PACZKI?

Oczywiście, że tak. Skontaktuj się z nami, a my wstrzymamy realizację wysyłki bez żadnych konsekwencji czy dodatkowych opłat. Pamiętaj, że po złożeniu zamówienia możesz również je dowolnie zmodyfikować oraz zmienić datę dostarczenia.

10. CZY MOGĘ ZWRÓCIĆ ZAKUPIONĄ PRZEZ TELEFON PACZKĘ?

Tak. Na rezygnację z zakupu bez podania przyczyny masz 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Pamiętaj, by w tym terminie przesłać do nas formularz rezygnacji. Wszystkie szczegóły znajdziesz w Regulaminie >>.

11. JAK REKLAMOWAĆ PRODUKTY ZAMÓWIONE PRZEZ TELEFON?

Procedura reklamacji przy zakupach telefonicznych jest prostsza, ponieważ Twój Opiekun dba, by przebiegła jak najszybciej i jak najsprawniej. W zależności od powodu reklamacji otrzymasz jasne informacje, jak postępować. Z każdą uwagą dzwoń do nas, a my na pewno zrobimy wszystko, byś był zadowolony z naszych usług!

1. CZY OFERTA ZAKUPÓW PRZEZ TELEFON JEST TAKA SAMA JAK OFERTA W INTERNECIE?

Oferta w sprzedaży telefonicznej jest szersza o wiele produktów z każdej kategorii.

Dodatkowo tylko kupując przez telefon nasi klienci mają szansę brać udział w panelach testowych nowych produktów. Biorąc udział w takim panelu otrzymują możliwość spróbowania w pierwszej kolejności naszych nowości. Na podstawie tak uzyskanych opinii naszych klientów będziemy decydowali o wprowadzeniu produktów do stałej oferty.

2. DLACZEGO ZAKUPY PRZEZ TELEFON SĄ DROŻSZE OD ZAKUPÓW INTERNETOWYCH?

Każdy klient jest dla nas ważny, jednak to właśnie kupujący przez telefon są naszymi klientami VIP. Dlatego przypisujemy im osobistych Opiekunów oraz pozostajemy z nimi w najściślejszym kontakcie.

Kupując przez telefon zyskujesz znacznie więcej niż tylko produkty – masz gwarancję, że kupujesz to, czego potrzebujesz. Twój opiekun jest ponadto Twoim doradcą, służącym Ci pomocą przed i po dokonaniu zamówienia. Z jego pomocą oszczędzasz swój czas oraz unikasz wydatków związanych z nietrafionymi zakupami. Płacisz za produkty oraz usługę, które docenisz i z której nie będziesz umiał zrezygnować.

Jako klient sklepu internetowego możesz liczyć na profesjonalną obsługę i wsparcie mailowe oraz telefoniczne, jednak usługa osobistego Opiekuna oraz udział w panelach testowych nowości dostępne są jedynie dla klientów kupujących przez telefon.

3. JAKIE FORMY PŁATNOŚCI I DOSTAWY SĄ DOSTĘPNE PRZY ZAKUPACH W SKLEPIE INTERNETOWYM?

W formie przedpłaty możesz zapłacić szybkim przelewem internetowym oraz kartą kredytową poprzez system płatności PayU, a także tradycyjnym przelewem bankowym. Możesz też zapłacić przy odbiorze – kurierowi lub w naszej siedzibie, jeśli korzystasz z odbioru osobistego.

Możesz zamówić dostawę przez kuriera. Korzystamy z usług dwóch przewoźników: InPost oraz DPD. Istnieje również możliwość odbioru osobistego produktów w naszej siedzibie w Warszawie przy ul. św. Odrowąża 15.

4. CO ZROBIĆ, BY NIE PŁACIĆ ZA DOSTAWĘ?

Wystarczy, że zrobisz zamówienie o wartości minimum 150,00 zł, a nie doliczymy żadnych dodatkowych kosztów za przesyłkę.

5. CZY MOGĘ ZREZYGNOWAĆ Z ZAMÓWIONEJ PRZEZ INTERNET PACZKI?

Oczywiście, że tak. Skontaktuj się z nami, a my wstrzymamy realizację wysyłki bez żadnych konsekwencji czy dodatkowych opłat. Pamiętaj, że po złożeniu zamówienia możesz również je zmodyfikować.

6. CZY MOGĘ ZWRÓCIĆ ZAKUPIONĄ PRZEZ INTERNET PACZKĘ?

Tak. Na rezygnację z zakupu bez podania przyczyny masz 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Pamiętaj, by w tym terminie przesłać do nas formularz rezygnacji. Wszystkie szczegóły znajdziesz w Regulaminie >>.

7. JAK REKLAMOWAĆ PRODUKTY ZAMÓWIONE PRZEZ INTERNET?

Prześlij do nas wypełniony formularz reklamacji >>. W ciągu 14 dni udzielimy odpowiedzi. Szczegóły postępowania reklamacyjnego znajdziesz w Regulaminie sklepu internetowego >> .

SIEDZIBA I MAGAZYN GŁÓWNY:

NASZE SKLEPY STACJONARNE:

Zamknij
Newsletter
Zapisz się i otrzymaj voucher na zakupy.
Treść do uzupełnienia, treść do uzupełnienia, treść do uzupełnienia, treść do uzupełnienia, treść do uzupełnienia, treść do uzupełnienia, treść do uzupełnienia, treść do uzupełnienia, treść do uzupełnienia, treść do uzupełnienia, treść do uzupełnienia